torsdag 15 januari 2009

Comeback!

Ja, det blev en comeback här på gamla bloggen, sedan min nya på resedagboken fick virus!!! Vad händer liksom...eller snarare händer bara mig.... jag o min otur.. jag o kalle anka har samma gener...
Men jag har ju som de flesta vet även skrivit lite på en tennissida, så det går att få lite updates om livet som varit där med... sophie.downtheline.se är länken.. läs och njut!
Här borta på andra sidan atlanten har det inte hänt alltför mycket, det är samma vanliga vardagstrask som det var under hösten....eller... det är aldrig någon vardagstrask här! Det är så himla kul varje dag att det känns som om jag redan har varit här i en månad när jag varit här i knappt 2 veckor... men jag är bara glad att det är lite mera tvärtom än så länge, att ju roligare man har, desto mer verkar tiden stå stilla!
Men ja allt står inte stilla... Nu har jag bara 4 dagar kvar utav min ungdom kvar... eller snarare mina 4 sista dagar som tonåring... fy vad läskigt.. nu är jag gammal och yngre kommer jag inte att bli! Varför längtade man så oerhört mycket till att bli äldre när man var liten??
Det som jag kommer att önska mig när jag blåser ut ljusen på min tårta på måndag är att Peter Pan kommer och kidnappar mig och gör mig till barn o liten igen för evigt! :D ( jag vet att man inte ska berätta vad man önskar sig vid ljus-utblåsningen, sicket ord, haha aja, men eftersom jag vet sannolikheten för detta är lika med noll.... så tänkte jag att jag kunde lika gärna dela med mig av min önskan!!) haha


Inget mera nytt från Detroit fronten! Over and Out från Soffan!
Bästa vänner, nu, idag & för alltid!
Anna, Sophie, Jenny

1 kommentar:

Jenny sa...

JAG ALSKAR DIG