tisdag 17 februari 2009

Lite nytt pa Detroit fronten..

Jaha, nu sitter man har pa en datalektion... (darav forklaringen till varfor jag inte har nagra, a, a ellr o i detta inlagg...
Vad har da hant i Detroit sedan senast? En massa tennis, en massa plugg, en massa av allt helt enkelt... Vi borjar kort med tennisen.. den borjade riktigt bra, och har val fortsatt sa...har flest vinster av alla pa laget och spelar numera 4de singel, men fortfarande 3de dubbel med Svetlana... Men som jag sagt innan, jag bryr mig inte om vart jag spelar i lineupen, sa lange coach satter mig dar han tror att jag har bast chans att vinna och gora nytta for laget sa kor jag bara pa. Inte sa mycket mera man kan gora... Vi har 2-4 matcher i sasongen hittills... Dock har vi bara spelat mot riktigt bra lag, vilket vi ar lite missnojda med... vi hade garnat spelat dessa tuffa matcher men aven fatt spela mot betydligt samre lag, bara for att fa lite sjalvfortroende samt att fa mera vinster i statisken.
I skolan ar det nu helt sjukt mycket att gora.... sa mycket prov, tentor och inlamningar att jag nastan bara vill dra tacket over huvudet och sova hela veckan ut... Men det ar som sagt inget alternativ... Till helgen spelar vi var forsta ligamatch mot Wisconsin och pa sondag spelar vi sedan hemmamatch mot Bowling Green.... Darefter ar det spring break!! WOOHOOO OCH VI SKA TILL FLORIDA!!! Langtar sa otroligt mycket... varme, sol o bad.. och en massa tennis... kan jju inte bli mycket battre...
Nae nu ar det dags att stalla om lite mera fokus till skolan igen...

Ps. Trakiga nyheter som nar mig via webben.... Nadal har problem med sina knan... redan nu....1 manad in i sasongen... Jag ar knackt... borde satta mig pa ett plan till manacor och peppa upp honom lite... Vamos Rafa, Vamos Sofa...

Over and Out, Soffan.

Inga kommentarer: