onsdag 18 februari 2009

Mitt i veckan, mitt i gamet, mitt i bollen så att säga.

Jaha, Onsdag... Halvvägs igenom Midterm week... vette tusan hur det har gått.. har dock lyckats få A på alla mina uppsatser än... känns stabilt, men vette rackarns hur jag har det i Micro Economics.. Känns mindre stabilt där.. Imorgon har jag MidTerm i Datakunskap.. toksvårt, naturligtvis har jag lyckats pricka in kursen med den mest överseriösa läraren någonsin........... glad om jag bara får godkänt imorn... och på fredag har jag midterm i Matte... Därefter är det bara att ta med sig böckerna till Kalamazzo (där vi ska spela mot Wisconsin), och plugga historia och mera uppsatser som ska skrivas...
Ikväll spelar basketlaget match i Chicago.. vi räknar med en förlust på 10 poäng... det är iallafall vad jag har bettat!
På tal om basketspelare... Blake Griffin... SINNESSJUKT LIRARE!!!!!!!! Han kommer om några år att nämnas i samma andetag som LeBron James och Kobe Bryant.... 40 poäng och 23 rebounds.. det är mer än vad vårt lag skramlar ihop tillsammans under en hel match... sinnessjukt är ordet...

Just nu har jag precis blivit klar med min engelska uppsats och ska sätta mig och ta tag i datakunskapen.. imorgon är det matte för hela slanten....Men först ska jag ge mig själv lite credit för mitt skrivande så ska titta lite på Forest Gump först... Riktigt bra film, som alla borde se! =)
Blake Griffin... Sicken svärmorsdröm.....<3

Inga kommentarer: